Coraz więcej osób decyduje się na prowadzenie własnej firmy czy przedsiębiorstwa. Mają gotowy plan, fundusze na start i pomysł, który ma pozwolić im na zarabianie poważnych pieniędzy. Wielu z nich zastanawia się nad tym, jak szybko i skutecznie zbudować swoją markę w internecie. Jednym z pierwszych kroków powinno być zadbanie o identyfikację wizualną firmy - jej logo czy szatę graficzną strony internetowej. Jak wiele negatywnych odczuć może wzbudzić niefortunne logo przekonano się ostatnio na SORze jednego z Sieradzkich szpitali.

Logo - projektuj je z głową

Na logo SORu zaprezentowana została krzywa EKG, która symbolizuje pracę serca. Przechodząc przez logo zmienia się ona jednak w linię prostą, która jednoznacznie kojarzy się ze śmiercią. Pacjenci błyskawicznie wyłapali niefortunność pomysłu grafika - o Sieradzu było z tego powodu głośno chociażby w social mediach. Dlaczego wspominamy o tym przy okazji zwrócenia uwagę na identyfikację wizualną firmy lub przedsiębiorstwa? Podany przykład wyraźnie ilustruje, jak wiele w postrzeganiu konkretnej instytucji może zmienić samo logo. Więcej o niefortunnym logotypie przeczytać możecie tutaj.

Warto przeczytać